Wednesday, April 23, 2008

Nickar och grillar

John Arne Riise... snyggt!!!

I anfallsposition hade det blivit ett legendariskt mål. Bara att få till den vinkeln och den studsen på bollen är imponerande. Jag hade inte klarat av det i alla fall. Inte ens en tåfjutt från min vänsterdoja hade kunnat bli så pass sned. Men varför väljer karln att nicka???

Det blir i alla fall en helengelsk final. Det kommer United att se till redan ikväll. Barca är på dekis, Ronaldo äger och jag tror.

I går köpta jag en sån här goding. Förvisso är det deras minsta modell ("We’re not bragging when we say that this is the finest entry-level full-size grill on the market.") men det kommer att räcka väl för min altan på 24 m2. Bara det faktum att överdraget kostade 799kr borgar väl för god kvalitét... eller marknadsföring som biter på prylsvaga människor som jag.

No comments: