Wednesday, April 2, 2008

Dementi

Det var ingen nazisexorgie, utan bara en helt vanlig sexorgie säger Max Mosley idag. Herregud Aftonbladet, ni msåte ju kolla fakta innan ni publicerar.

För övrigt, Roma-ManU 0-2, efter en utmärkt genomförd match. I slutet kläcker Henrik Strömblad ur sig: "I mötet på Old Trafford är ju Totti och Perotta tillbaka, det här är långt ifrån avgjort". Maken till bullshit var det länge sedan jag hörde. Det är tur att det i alla fall finns någon som insett detta.

Jag har lovat min fru att äta upp mina kalsonger om Roma vänder...

1 comment:

Unknown said...

Tyckte väl att jag kände igen Mosley's namn! Han är bror med Trustor kända "Lord Moyne". De har samma mor (Diana Miltford som gifte sig med Engelska Nazi ledaren Mosley och som beundrade Adolf Hitler). Jag sökte och fick bekräftat uppgiften i Wikipedias engelska version. Synd att alla missade den smaskiga detaljen när nyheten var som hetast.