Monday, May 16, 2011

Sketen måndag!

Har bytt namn på bloggen för att spegla mitt förändrade liv.

Måndagar brukar vara sketna och den här är väl inget undantag. Hälsenan ömmar fortfarande lite och i kölvattnet av gårdagens bravader har jag gått och blivit snuvig. Blir till att proppa i sin Kan-Jang och vitaminer inför helgens Göteborgsvarv. Har inte sprungit på ett par veckor, man ska försöka prova i morgon. Men runt varvet ska jag i alla fall. Det får väl gå som det går.

Sedan lite tjafs med dagis, DHL som fuckat upp med en leverans från CRC och lite annat smått och gott.

Solen visade sig när jag skulle cykla hem - men lik förbaskat regnade det.

Tisdag blir nog bättre.


För övrigt skulle jag vilja ha ett par sådana här, men dom är ju så förbaskat dyra. Kanske blir till att custombygga ett par på Wheelsmith istället, men då blir det alu-fälgar istället för kolfiber. Men en sketen dag som idag ska jag inte beställa i alla fall.

No comments: