Thursday, August 18, 2011

Rapha igen

Det tog ett tag. Men den som väntar... Det var tydligen lite tryck på Raphas "summer sale". När leveransen via DHL dock gick iväg så hade jag prylarna inom ett dygn.

Med en schysst förpackning slår man världen med häpnad
Säga vad man vill om Apple, men en sak har dom förstått: en schysst förpackning höjer kvalitetskänslan avsevärt innan man ens börjat använda prylen. Samma sak har Rapha insett. Som ni ser snackar vi inte några sladdriga plastpåsar här.

Till och med tvättlappen andas kvalitet
Jag är nu ägare till den förmodligen snyggaste cykeltröjan i hela världen, nytt merinoullsunderställ, Paul Smith-keps och strumpor av merinoull. "The Great Road Climbs of the Pyrenees" och "The Great Road Climb of the Southern Alps" gör sig dessutom utmärkt på soffbordet. Nu gäller det bara att cykla alla också.

Just det ja, världens snyggaste cykeltröja.
Och kom nu inte och säg att jag är ett offer för god marknadsföring. För här snackar vi ju kvalitet och stil... tror jag i alla fall.

För övrigt undrar jag hur mina sårskorpor ska hantera Stockholm Triathlon på söndag.

No comments: