Tuesday, December 23, 2014

Livstecken

Precis som min säsong avslutades på ett lite rumphugget sätt, verkar även den här bloggen avsluta året på ett liknande sätt. Det väl väldigt länge sedan som jag var så pass dålig på att uppdatera och skriva inlägg. Till mitt försvar ska jag väl nämna att jag sen IM Kalmar i augusti haft sammanlagt 4 lediga helger (dvs. helger utan att jag varit på resande fot eller att båda dagarna varit upptagna med någon specifik verksamhet) och att jag faktiskt jobbat ganska mycket (för att vara jag). Så tiden har helt enkelt inte räckt till.

Av en ren slump hittade jag det senaste numret av Cyclist på Pressbyrån. Och det passade ju ganska bra.
Men nog om det. Snart är det nytt år och då går det givetvis att starta om allt. Någon slags sammanfattning av året ska jag väl hinna med. Och kanske lite om mål och kommande tävlingar. Just nu befinner jag mig nere i Skåne för några dagars jul med släkten och på annandagen bär det av till Lanzarote för en veckan med sol, bad och träning. En Trek Emonda S6 väntar på mig där nere och tanken är väl att jag ska hinna med att beta av Rapha Festive 500 också. Att köra den på en kanarieö är ju lyxigt (och lite fusk) men givetvis tänker jag påbörja den här hemma på julafton, i vad som verkar kunna bli riktigt misärväder.

Stay tuned!

Så där Rapha-episkt ska det tydligen se ut under #festive500
Och så lite episkt Skåne-väder på det.

No comments: