Friday, February 24, 2012

Stiltje och uppladdning

Det är lite halvtunt på inläggsfronten just nu. Men det har självklart sina förklaringar. Dels har jag de senaste veckorna jobbat väldigt mycket och då blir både tiden till bloggande och kreativiteten lidande. För det andra så kan jag inte påstå att det heller har funnits särskilt mycket roligt att skriva om. Träningen har varit ganska "tråkigt"; inga episka cykelturer eller monumentalt lidande att skriva om. Överhuvudtaget har det varit alldeles för lite distanscykling utomhus sedan Rapha500. Efter Öppet Spår på måndag ska det bli ändring på det.

*

Igår körde jag ett lätt trainerpass med fokus på kadens i uthållighetszonen. Såg då sista avsnittet av 24 säsong 3. Det innebär att jag betat av 3 säsonger, dvs. 24*40*3 = 2880 min = 48 timmar, på trainern. Helt okej jobbat tycker jag. Ett avsnitt av säsong 4 har jag hunnit med också. Får se om jag hinner med hela innan det är dags att packa ihop trainern.

*

Hämtade skidorna från Bromma Skidsport igår. Eftersom jag inte hade någon lust att cykla hem och hämta bilen (och ge mig ut i CHOCK-köerna) fick jag lösa det på annat sätt:


No comments: