Tuesday, September 6, 2011

Metamorfosen fortsätter

Idag blev crossen av med sina fasta skärmar till förmån för löstagbar fram- och bakskärm från Zefal. Eftersom det ska dödsregna i morgon kommer dom förmodligen funka som skit. Inte direkt några kompis- eller egolappar där heller. Men under pendlingen signalerar det ju bara "ligg inte på mitt hjul" så det torde ju vara helt ok. Och blöt och skitig kommer jag att bli i vilket fall som helst.

Nu är det bara CX-däcken som skall på. Jag kommer att gråta en liten skvätt när jag måste plocka av Conti 4-season-däcken som jag nyss satte på eftersom det var ett rent h-vete att få på dom.

För övrigt var jag och körde ett VO2max-test på löpband med Jaegermask på GHI idag. Del av en studie där jag ska agera snusande referensgrupp. Riktigt slitigt även om själva testet bara tog 10 minuter. Men det är spring tills du kräks typ... Mer om det senare.

*

Orkade inte med några bilder idag.

No comments: