Wednesday, April 16, 2008

Google

Google har tydligen gjort om sina indexeringsrutiner. Jag har strävat efter att hålla den här bloggen någorlunda anonym. Typ inte blogga om familjen för resten av familjen. Kunna skriva saker om korkade arbetskamrater. Kunna skriva om att man har ett värdelöst arbete, m.m. Utan att det ligger mig till last vid jobbansökningar och utan att korkade kollegor eller kunder kommer och slår mig på käften. Jag vill helt enkelt kunna vara bitter bäst jag vill.

För ett tag sedan upptäckte jag att om man gör en egosökning på mitt namn, så kom denna blogg upp som tredje träff. Hur jäkla anonymt är det? Nu är det tydligen fler än jag som retat upp sig på detta. Numera får jag ihop någon koppling mellan mitt namn och möjliga bloggar. Jag är alltså anonym igen. Hurra...

Är för övrigt numera en PS3-ägare. Vilket ruggigt kap för dom pengarna. Och så kan man tydligen spela spel på den också.

No comments: