Wednesday, May 23, 2007

Orättvisa

Klockan är 23:45 och jag måste sitta och förbereda inför ett möte i morgon bitti. Orättvist.

Vissa Toto-fans kan tydligen åka till staterna och glassa runt hur som helst. Mycket orättvist.

Milan tog hem CL. Extremt orättvist.

Hade jag haft lite mer tid hade jag kunnat plåga er med mina värmegolvs-vedermödor, parkeringsboten och allt annat skit som hände i helgen. Men det har jag inte just nu... och ni skulle bara bli deprimerade. Själv gick jag större delen av helgen och längtade till måndag och jobbet. Blir deprimerade bara av att tänka på det.

Till helgen blir inne-renoveringen klar. Då är det bara att ta tag i stenläggningen. Hurra...

Idag lyssnar jag på "Black Cab" av Rocky Dennis. Magiskt.

"I killed the party again... God damn, god damn"

No comments: